Re: Problem z dyskiem twardym !!!

Autor: Kaldachar <kaldachar_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 09:24:54 MET DST

Użytkownik maX napisał:
> Użytkownik "Marcin" <pawelek83@op.pl> napisał w wiadomości

> musze

> Do 8GB powinien ruszyć bez żadnych dodatkowych zabiegów.

Sprawdź czy Twój bios da się flash-ować , ściągnij najnowszy i update .
Poczytaj w sieci o swojej płycie , zwróć uwagę na maksymalny dostępny
dysk jaki może ona obsługiwać . Jak pisali koledzy , nie kupuj używanego
3 GB . Po pierwsze się to nie opłaca , a po drugie nigdy nie wiadomo ile
ten używany będzie pracował .

Pozdrawiam