Re: Trident VGA

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 23:05:38 MET DST

Wed, 7 Jul 2004 22:48:41 +0200, na pl.comp.pecet, Marek napisał(a):

> Uzytkownik "Robert Borkowski" <robertborkowski.usun_to@interia.pl> napisal w
> wiadomosci news:19kci7qzpyee2.12vtzjog6mj0h.dlg@40tude.net...

> pomoca
> (zdaje

> poszczególnych programów jak ACAD win311 i tp aby wnich uzyskac cos wiecej
> niz 640x480 i 256k be te parametry dzialaly bez problemu. Prawdopodobnie ta
> karta jest uszkodzona. Proponuje zmienic karte. Aczkolwiek posiadam
> dyskietke z drajwerami do jakiegos trajdenta. moge podeslc. Na niektórych
> kartach nawet win 95 potrafi zmieniac czestotliwosci odswierzania z poziomu
> [...]

Dzieki za odpowiedz, ale chodzi o to, ze nawet jak Windows 95 zaladuje
swoje sterowniki, to obraz nadal jest w odcieniach szarosci. Nie musi byc
rozdzielczosc wieksza niz 640x480, tylko zalezy mi na kolorze.
Podczas wlaczania komputera pojawia sie informacja o k.graf. ktora powinna
byc na kolorowa. Gdy system zle wykryje karte informacja jest czarnobiala.
Nawet ekran konfiguracji Biosu jest wtedy w odcieniach szarosci.

Karta moze byc uszkodzona, ale niestety wymiana jest nieoplacalna :)

Pozdrawiam, Robert.