Karta ATI na PC100 - juz brak mi pomysłów

Autor: Ridan <ridan_at_gazeta.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 22:26:37 MET DST

Witam grupowiczów,
W komputerze była SIS AGP 8 Mb, wymieniłem ja na ATI Rage 128 Xpert 32 Mb no
i zaczął sie cyrk.
Co prawda komp jest stareńki ale kuzynowi do jako takiej gry wystarczyłby.
Na google gdzies znalazłem że ta karta może miec problemy z ta plytą..
Probowałem chyba z 7 róznych sterów od ATI , rózna konfiguracja, z DirektX
7,8,9 i ciagle zawiesza sie jak nie od razu to po kilku minutach.
Na odtwarzaczu DVD też sie obraz wiesza,na poprzedniej SIS było OK.
Wiekszość sterów nawet nie przechodzi testów ekranu w DirektX-wiesza się.
Czesto sa np. przy ustawieniach rozdzielczości czy czestotliwości
odświeżania monitora na zakładkach- np." karta" takie jasno fioletowe tła,
ale zawsze tylko na jednej, może tak ma być?.
Może ktos ma jakis pomysł bo ja juz nie wiem czy próbować szukać jeszcze
innych sterów czy kartę wymienić.

Procesor Pentium II 450 Mhz
grafika SIS AGP 8 Mb- taka miał oryginalna ze sklepu(teraz ATI Rage 128
Xpert 32 Mb)
Ram 128 Mhz BX
Płyta PC 100 Mhz M729
Chipset ALi 1621