Re: Drukowanie z Worda na Ricoch Afficio 250 - problem

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 22:10:51 MET DST

_ZYBEX_ napisał:

> mam xerokopiarkę Ricoch Afficio 250,
> jeśli dokument zawiera powyżej 2 stron jest buforowany

Łączę się w cierpieniu ;)
Niestety, ja również jestem nieszczęśliwym użytkownikiem tej drukarki.

Jakiś czas temu również miałem podobne problemy i o ile dobrze
pamiętam, udało mi się je rozwiązać poprzez rozbudowanie pamięci. Nie
pamiętam tylko jakich kości użyłem, ale wydaje mi się, że były to
jakieś stare SIM'y z czasów pierwszych procesorów Pentium.

Jeśli chcesz, mogę ci też podesłać sterownik, z którego korzystam, bo
kiedyś miałem również problem z jakimiś starymi driverami: zawsze
podczas drukowania z Worda system się wywracał a do drukarki nic nie
docierało. O dziwo, w wszystkich innych aplikacjach problemów już nie
było.

Kolejna sugestia jaką mogę zaproponować: gdzieś we właściwościach
sterownika drukarki są jakieś opcje w stylu "poprawianie jakości
wydruku", "uwydatnianie krawędzi" i jeszcze coś podobnego. Domyślnie
opcje te są chyba włączone i u mnie były przyczyną sporej ilości
problemów. Wiele razy przydało się też przełączenie formatu
buforowanych danych z EMF na RAW (i odwrotnie) oraz drukowanie
czcionek jako grafiki bitmapowej. Poeksperymentuj z ustawieniami -
może coś zdziałasz.

--
                        Pozdrawiam, Sniper