Problem z USB z płytą ASUS'a

Autor: Krzych <krzych_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 21:44:45 MET DST

Po zainstalowaniu Windows'a i zaktualizowaniu Service Pack 1 chciałem
zainstalować USB 2.0, lecz nie mogłem ponieważ tak jakbym nie wykonał
aktualizacji. USB wcześniej nie dało sie zainstalować ponieważ pokazywał sie
napis żebym zainstalował dodatek. Wspomnę, ze mam legalnie zarejestrowany
system Windows XP Home Edition i nie było z aktualizacją zadniego problemu
dopiero z USB jest, a jest to dla mnie duży problem. Inne sterowniki od USB
działają poprawnie tylko z USB 2.0.

Z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie bo nie wiem co robić dalej. Gdyby
były jakieś pytania, postaram sie na nie odpowiedzieć jak najszybciej.

--
Pozdrawiam
Krzych