Re: Problem z usb

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 21:14:32 MET DST

Proces Przemysław Łużny <przemek.luzny@pro.onet.pl> zwrócił błąd:
> Mam notebook'a Panasonic CF-35 i problem z usb. Na płycie znajduje się jedno
> wejście usb, ale nie jest obsługiwane. W internecie znalazłem biosa do niego
> lecz nic nie pomogło. Co z tym fantem zrobić?

Ten komp ma polecenie (na dysku First Aid jak nie ma w systemie) do
uruchamiania obsługi USB w BIOSie. W samym BIOSie tego nie ma. To polecenie
to:

DIAG35.EXE /CMOS 4A 80

Ale w googlu można znaleźć dokładniejszy opis jakiegoś nieszczęśnika, który
też miał ten problem i skorzystał z pomocy technicznej Panasonica. Link tu:
http://glinki.com/?l=i08q0b

Napisz, czy zadziałało.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze