Re: Abit BX2 rev.2 - jaki najszybszy procesor?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 20:33:56 MET DST

> http://www20.tomshardware.com/cpu/20030217/index.html

Ladne zdjecia, ale niestety, ja chyba nie potrafie znalezc punktow, albo
jakiegos wykresu...

Inaczej - ktory z tych prockow wybralbys do kupienia:
PIII 650 na slot1
PIII 700 na slot
Celek 1000 na FCPGA + przejsciowka MSI
pod warunkiem ze wsadzam je to tego BX6 rev.2

Ponizej 650 w ogole nie mierze (no co za snobizm ;-)

A drugie pytanie - szybko mi kondensatory na nich poleca? :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055