O klawiaturze inaczej - długie

Autor: Big Jack <AwBnFpCxNnZe_at_qngn.hfhagb.cy>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 20:02:27 MET DST

 Od 9 lat jestem użytkownikiem komputera PC. Pierwotnie był to Optimus,
później były to własne modyfikacje. Przez 7 lat używałem klawiatury tej,
którą dostałem z Otimusa. Niestety z czasem napisy na klawiszach wytarły
się. I teraz kiedy kupuję klawiaturę, to już nie mogę trafić na tak
trwałą jak była ta pierwsza. Po najwyżej trzech miesiącach klawisze U I
O A N M i inne, ale w mniejszym stopniu kompletnie się wycierają. Czy
jest jakiś sposób żeby mając nową klawiaturę zabezpieczyć jej klawisze
przed tak szybkim wycieraniem (jakiś lakier, folia itp)? Męczy mnie to
ciągłe wymienianie, naklejanie liter lub opisywanie pisakiem
wodoodpornym. Albo może ktoś może mi polecić jakąś klawiaturę, która
będzie na tyle trwała, że warto za nią dać więcj niż 100zł, ale o
układzie _dokładnie_ takim jak na tym zdjęciu
http://sklep.komputronik.pl/pliki/k/klbtc5107/db.jpg Taki układ bardzo
mi odpowiada i pracuję z nim od samego początku. Pewnie takiej nie ma,
ale najlepsza byłaby taka, w której znaki są przetopione z innego
(ciemniejszego) tworzywa. Macie jakieś pomysły?
Big Jack

--
     //////
    ( o  o)     GG: 660675