Re: Nagrywarka CD - nieznośny hałas

Autor: Adam T <trawa[NOSPAM>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 19:57:56 MET DST

Użytkownik "Adam" <Adam@komp.com.pl> napisał w wiadomości
news:ccgvf4$c0j$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Moja nagrywarka CD-R/RW Plextor 48/24/48A jest bardzo głośna
> i to zarówno podczas przygotowywania płytki do zapisu(=czytania)
> jak i samego zapisu i to z każdą prędkością.
> Przyczyną nie są same płytki (o co były podejrzewane) ponieważ
> ta sama płytka zapisywana dzisiaj na innym Plextorze nie spowodowała
> prawie żadnego hałasu.
> Nagrywarka w domu powoduje okropny hałas.
> Nie nagrywam płytek zbyt często ale mam wrażenie, że jest z tym
> coraz gorzej, ale może to tylko wrażenie.
> Jaka może być przyczyna tego hałasu?

Wprawdzie nie mam nagrywarki Plextor, (ale Yamaha) i mialem podobny problem.
W mojej nagrywarce straszny halas wydawal miniwiatraczek zamontowany z tylu
nagrywarki. Odcialem mu zasilanie, i po problemie. cicho-sza :/

Ale w twoim przypadku chodzi zapewne o jakosc plyt na ktorych nagrywasz.

--
Pozdro
Adam