Dziwna przypadłość karty graficznej, co to może być?

Autor: GreG <admin_at_soket.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 18:58:25 MET DST

Sprawa wygląda tak.

Mam kompa z płytą ECS K7S5A i Athlon 1700XP niedawno kupiłem sobie nową karte
graficzną Gigabyte Geforce4 64MB i otoz co sie zaczyna dziac.

Podczas ladowania sie systemu (Win XP Pro) w momencie gdy ma już wejsc na
strone logowania to monitor sie wylacza??

Za cholere nie wiem co to moze byc, pomozcie!!

Jak tylko wloze swoja stara karte (Geforce2 32MB) wszystko jest ok.

Prosze o pomoc!!

PS Dodam ze karta (nowa czyli Gigabyte Geforce4 64MB) dziala bez zarzutu na
innych kompach.