Re: Jaki dobry dysk 160 GB?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 18:13:57 MET DST

Krzysztof K. napisał:

> Kupilem WD Caviara 160 GB, 8 MB cache.
> Mam nadzieje, ze dobry wybor...

Mam identyczny od prawie roku i jak na razie spisuje się bez zarzutów.
Również poziom głośności jego pracy nie zmienił się (IMO jest niemal
niesłyszalny). Wcześniej miałem 120 GB (równiez 8 MB cache), a w pracy
cały czas używam kilku modeli 80 GB i wszystkie pracują wyraźnie
głośniej, przy czym po kilku miesiącach używania w każdym z nich
poziom szumu delikatnie wzrastał. Na szczęście z żadnym z nich nie
było jeszcze problemów. Ze wszystkich obserwacji jakie poczyniłem
pracując na tych dyskach, mogę powiedzieć, że dzieli je spora przepaść
technologiczna. Większy model jest duuużo szybszy, mniej się grzeje i
naprawdę cicho pracuje - co oczywiśnie nie świadczy o tym, że może to
zalety tylko mojego egzemplarza. Ja w każdym razie jestem z niego
zadowolony i mogę go szczerze polecić.

P.S.
Zaczynam powoli tracić wiarę w Maxtory, które jeszcze jakiś czas temu
uważałem za jedne z najlepszych. Właśnie zaczęły pojawiać się bad
sectory na dyskach DiamondMax +9 kupionych do mojej firmy ok. roku
temu. Wśród 6 modeli 80 GB i 120 GB już 3 dyski złapały pierwsze
uszkodzone sektory. Nie wygląda to ciekawie...

--
                        Pozdrawiam, Sniper