Re: Nagrywarka CD - nieznośny hałas

Autor: tczesio <tczesio_at_o2.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 16:47:33 MET DST

Dnia Wed, 7 Jul 2004 16:37:03 +0200, Adam napisał(a):

> Dzięki, a jak się nazywa.?
> Mam 2 płytki: Nero (Plextor version) oraz Software Utilities (PlexTools).
>
> Adam

Nero Drive Speed, ale do CDRW masz raczej dolaczona wersje Nero Express,
bez tego programu, sprobuj znalezc podobny porgram w google. Ale jesli
piszesz, ze glosno nagrywa z predkoscia 4X, to chyba rzeczywiscie cos jest
nie tak z ta nargywarka... Probowales nagrywac na innych plytkach? Mozliwe,
ze wine ponosi uszkodzenie silnika, skoro piszesz, ze nie bylo tego od
poczatku. Tylko to przychodzi mi do glowy

--
tczesio