Re: 12V z komputera + woda

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 15:32:35 MET DST

Niejaki Lukasz twierdzi jakoby:

> Zadaje to pytanie gdyz chcialbym wlasnie z takiej wtyczki
> zabrac zasilanie do oswietlenia akwarium diodami, i boje sie czy jest to
> bezpieczne gdyby niechcacy pokrywka w ktorej sa diody wpadla by do wody...
> Jak sadzicie?

Sądzimy (tzn. ja sądzę :> ) że nie ryzykuje się sprzętu wartego N
tysięcy złotych po to, żeby oświetlić sobie akwarium. Do takich celów
kupuje się zasilacz "dogniazdkowy", dający te potrzebne 12V. U mnie we
wiosze, taki bajer, z możliwością regulacji napięcia wyjściowego od 3V
do 12V kosztuje na targu 10 - 12 zł.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//