Re: problem z kompem - pomocy

Autor: Soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 14:39:38 MET DST

> Coś się psuje...
> Sprawdź:
> - pamięć
wiec spr., wymienilem pamiec na inna i problem sie powtarza wiec pamiec jest
dobra
> - zasilacz
tez wymienilem juz, ale nadal nie ma poprawy

> - ewentualnie płytę
hmmm.. ja to robie w domu (mam dwa kompy, oczywiscie jeden z nich jest
dobry) wiec jak co to moze przeloze wszystkie czesci do drugiego w celu
sprawdzenia czy beda chodzic dobrze z inna plyta glowna i procesorem (na
szczescie jest taka mozliwosc bo oba kompy sa z tej samej "ery
komputerowej":) Jednak juz na tym etapie pozostaje tylko plyta gl. lub
procesor. Jednak watpie aby to byl procek, raczej na 90% wydaje mi sie ze to
plyta glowna.