Re: CDROMy - czy to ich ostatnie dni?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 14:01:08 MET DST

Proces Lukasz Goralczyk <lukasz@gora-spamtrap-lczyk.com> zwrócił błąd:

> Heh, a ja juz kupilem nagrywarke NEC 2500A (w Krakowie sa w Apollo i w
> Bicie, ale nie wiem jak z dostepnoscia za 360 i 365).
> Mam alkohol izoprop_a_nolowy :) to przesmaruje soczewki i zobacze jaki
> rezultat.

Alkohol izopropylowy [propan-2-ol, 2-propanol, izopropanol]. Wzór
konstytucyjny: (CH3)2CHOH. Wzór sumaryczny: C3H8O

Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać. ;)

BTW niedawno do pewnego zestawu wkładałem taką nagrywarkę, sprawuje się
dobrze. Po co chcesz swoją przeczyszczać, coś się z nią dzieje? Ostrzeż,
jak możesz...

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze