Re: Dylemat R9800pro@xt czy 6800...

Autor: sulaco <sulaco_at_byespampolbox.com>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 13:47:02 MET DST

> a co przepraszam ten artykul niby ma dowodzic? sam moze przemysl co chcesz
> udowodnic i czym.
> http://graphics.tomshardware.com/graphic/20040414/geforce_6800-06.html

jasne...z 14 kwietnia...no prawie 3 mies. a swiat w miejscu nie stoi...

> i cytat:
> "To satisfy the 222 million transistor behemoth's hunger for power,
> NVIDIA...

no i wlasnie...dobry mies. temu nv zmienila min. wymagana moc zasilacza -
dla gt jest to 300W dla ultry 350... zreszta potwierdzaly to nowsze recki...

> co do ciepla to chyba nie trzeba pokazywac palcem, kto musial montowac
> suszarki, zeby schlodzic sprzet?

suszarka? slyszales ten cooler? widziales aluminiowy radiator np. w gt
(powierzchniowo jest mniejszy niz w x800)? widziales punktowe pomiary temp.
na obu kartach?

> ja nie mowie, ze te karty sa gorsze pod wzgledem wydajnosci, ale te same
> osiagi konkurencja uzyskuje tanszym kosztem i inzynieryjnie bardziej

imho (i nie tylko) oba uklady maja podobny koszt produkcji...

zdrow
mALEK