Re: 6 beepów z Award Biosa

Autor: szankiel <szankiel_at_interia.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 11:06:36 MET DST

Od Wczoraj po zmianie ustawienia w Biosie:
CPU L2 Cache ECC Checking
na disabled
Nie pojawiają się anie niespodziewane resety
ani any beeps.
Procesor Celeron 433Mhz /66Mhz (magistrala)
Z tego co pamiętam Pamięć L2 (podręczna drugiego poziomu)
w celeronach była mocno obcięta
i pewnie nie ma wsparcia dla ECC sRamu.
Czy moja diagnoza jest prawidłowa.
Endzin