Re: Dwa problemy sprzętowe (dość długie)

Autor: KED <Krzysztof.Dmytrow_at__no_spam_please_univ.szczecin.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 11:08:26 MET DST

> Jak nis nie mozesz robic, ani nic nie porusza Ci sie po ekranie (np zamiast
> kursora "cos") to wina karty, jak mozesz ruszac, to monitora.

Nie mogę zrobić nic - czyli grafika. Co można zrobić (grafika
zintegrowana)? Może ustawiłem zbyt wyśrubowane parametry?

> A SP1 zainstalowany? Wgrane sterowniki od chipsetu SiS650? Wogule, to NTG.

Sterowniki najnowsze wgrane, co do SP1 to nie wiem (nie mój komputer),
ale chyba tak. Ale dlaczego NTG? Chodzi o to, że powinienem się zgłosić
na listę pl.comp.os.m-w.winnt? Myslałem o tym, ale wydawało mi się, że
to raczej coś sprzętowego, a nie problem z softem.

Tak czy owak serdeczne dzięki wszystkim za pomoc.

pozdrawiam
Krzysiek