Re: Dylemat R9800pro@xt czy 6800...

Autor: tbg <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 10:25:37 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@NOSPAMpoczta.fm> napisał w
>Ten PS 3.0 będzie można zobaczyć w akcji za
> kilka miechów.

i to w przypadku nvidii tylko wtedy jak sie zakupi pol elektrowni i ze 3
lodowki zeby sie wlasciwie zasilalo i chlodzilo. bueee. schodza na psy coraz
bardziej.

odwieczny pojedynek radeon vs geforce coraz bardziej mi przypomina walke
athlon vs pentium.
i tu i tu dawni wielcy monopolisci (Intel, Nvidia)
proponuja cos co jest w niektorych parametrach nieco lepsze, ale za 2 razy
wyzsza cene i przy okazji wymagajace wymiany polowy innego sprzetu. AMD i
ATI za to jakby przykladajac sie nieco lepiej do fazy projektowej osiagaja
ten sam skutek za duuuuzo nizsze pieniadze i w sposob bardziej przyjazny. no
bo co to jest za pomysl, zeby nowa karta zadala 460W zasilacza? to ma byc
postep? jesli to jest definicja postepu wg NVidii to ja dziekuje. pojade
sobie na moim x800 pro na 300W bez wymiany zasilacza.

obydwu gigantow, upadlych monopolistow trawi robak arogancji. wydaje im sie,
ze jesli kiedys byli jedyni to na zawsze nie bedzie alternatywy dla ich
poczynan i rynek zniesie wszystko, bo przeciez kiedys zrobili rive i pentium
II. bueee

tbg