Re: Abit BX2 rev.2 - jaki najszybszy procesor?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 10:24:00 MET DST

> Mylisz plyty. BX2 r2 nie ma zadnego dodatkowego kontrolera natomiast bez
> problemu obsluguje dyski powyzej 40 GB z najnowszym biosem.

Aha! Czyli widze, ze sflashowanie przyniesie wymierne korzysci :-)

Ale w takim razie mam pytanie - na tym dysku sa partycje 20 i 12
(zaokraglajac) GB przez to, ze dysk jest ograniczony ta zworka. Czy jesli
sflaszuje bios, coby widzial >40GB i przelacze zworke na normalny tryb
pracy, to moga byc problemy z moimi danymi? Czy po prostu okaze sie ze
dysk ma 40GB z czego 8GB nie jest przydzielone?
Dysk to Seagate Barracuda chyba juz 7200rpm.

Zdrowka

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055