Re: Creative Inspire 7.1 T7700 na ASUS P4P800-E Deluxe

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 09:08:06 MET DST

> Druga rzecz, to to, ze (nie widziałem tego zestawu!!!) jeśli głosniki mają
> po 4cm i sa plastikowe to i tak nie bedzie z tego efektu i żaden subwoofer
> nie nadrobi ich braków

Skoro go nie słyszałeś to skąd wiesz jakie są efekty.
Mam takie takie głośniki (+ Audigy 2ZS) i dzwięk jest super.
Satelity jak na takie zestawy są bardzo duże i jakość dźwięku (jeżeli chodzi
o muzykę) przebija wieże średniej klasy.
Jeżeli chodzi o DVD i gry to jest powalająca i żadna wieża tego nie zapewni.

> Mam zamiar sobie sprawić głośniki Creative Inspire 7.1 T7700 do płyty ASUS
> P4P800-E Deluxe.

Stosowanie tych głośników z układem z płyty raczej mija się z celem.
Miałem przez jakiś czas 4.1 Creativa podłączone do płyty i była to 1/4 tego
co na Sounblaster Live.

Z tego co czytałem o Twojej płycie to obsługuje ona co najwyżej 6.1, a te
głośniki to 7.1 i nie da się ich podłączyć.
Z kart Creativa potrzeba co najmniej Audigy 2ZS.
TM