Re: Abit BX2 rev.2 - jaki najszybszy procesor?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 23:54:24 MET DST

> Moim zdaniem to najwazniejsz jest jakie jest napiecie zasilania
procesora
> przez twoja plyte i ono cie bedzie ograniczac, bo pewnie pojdzie procek
na
> 133x maks. mnoznik jesli taki znajdziesz. Ludzie uruchamiali na Plycie
> ASUS-a P3B-F Tualatiny na ponad 1GHz ale potrzebna by byla przejsciowka
> regulatorem napiecia a to zwykle czyni caly interes nieoplacalnym.

Znalazlem Coopermine 1100 na PPGA, na 1,75V - pojdzie?
Ile warto za niego dac?

Za to slyszalem, ze kondensatory lubia sie na niej sypac - moje akurat sa
w stanie idealnym, ale co jak pojda? Moze mi sie cos spalic? Gdzie mam je
ew. wymienic (sam nie przylutuje nowych - jeszcze takiej wpsrawy w
lutowaniu nie mam :-) i ile to kosztuje?

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055