problem z instalacja win98 na plycie asusa p4p800 deluxe

Autor: Michał Kwiatkowski <adres_at_jest.w.reply.to>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 23:29:13 MET DST

Witam,

Jak w temacie: nie mogę za jasny gwint zainstalować win98se na płycie Asusa
p4p800 deluxe.
procesor p4 2,6 HT 512 MB ramu
Próbuje zainstalować na dysku podłączonym pod kontroler SATA; w momencie jak
wpisuję "setup" to pojawia się czarny ekran i nic się nie dzieje.
Kombinowalem na różne sposoby z ustawieniami biosu nawet w instrukcji są
jakieś tam zalecane ustawienia dla win98 ale niestety nic one nie pomagają,
WinXP instaluje się i działa bez żadnych problemów.
Czy ogólnie jest jakiś problem z instalacją win98 na dysku podłączonym do
SATA ??? W sumie naszła mnie koncepcja żeby spróbować zainstalować 98 na
starszym dysku podłączanym przez IDE ale nie miałem takowego pod ręką.
Siedzieliśmy ze znajomym ze 4 godziny i cudowaliśmy na różne sposoby nawet
żeśmy wyjęli jedną kość pamięci bo to nie wiadomo ;] ale nic to nie dało.
Zdaje sobie sprawę z tego że instalowanie win98 na takim sprzęcie jest
trochę bez sensu ale pewien gość sie uparł że chce miec 98 bo mu starsze gry
pod XP nie chodzą i nie ma gadki, ma byc oprocz XP win98 ;] Jeśli ktoś w tej
sprawie może coś mądrego napisać to byłbym wdzięczny.

------
Pzdr.
KvS