Re: dialer win2000

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 22:32:48 MET DST

Użytkownik "onyx" napisał w wiadomości
> od ostatniego uruchomienia kompa mam problem odpalajšc IE cišgle odpala
się
> ta sama strona
> http://s13ds.d8t.biz/search.php?pin=1&index_id=314&ww=spyware+removal mimo
> że w opcjach internetowych adres jest ustawiony :about:blank. Wczeœniej
był
> np: http://www.onet.pl . Jak znaleœć i usunšć ten dialer lub wirus. dodam
że
> zmiana ustawienia w opcjach internetowych nic nie daje

Są na to sposoby:

1. Norton Antivirus 2004 (lub wersja skanera on-line www.symantec.com)
2. Zmiana w rejestrze systemowym
(H_KEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main)
3. Ad-Aware 6.0 firmy Lavasoft http://www.lavasoftusa.com/support/download/
4. Patrzeć jakie się otwiera strony i nie instalować w ciemno wszystkich
programów jakie wyskakują w trakcie przeglądania sieci (nawet gdy twierdzą,
że mają wszystkie certyfikaty zabezpieczeń)

Pozdrawiam, Wojtek H.