Re: Problem z kompem

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 19:55:57 MET DST

Dnia Tue, 6 Jul 2004 19:49:23 +0200, Pawel Garbowski wierząc w jedynie
słuszne swe słowa napisał(a):

> Witam grupowiczow
> Mam problem z komputerem , co jakis czas samoczynnie wylacza mi sie, pozniej
> jak wlaczam nie startuje bios. Jak troche odczekam i uruchomie komputer bios
> sie zglasza i jest ok. Nie mam pojecia co jest, podejzewam ze cos z
> zasilaczem ?????
> Wielkie dzieki za pomoc
> Pawel

Na 99% to wina zasilacza, bo zawsze jak zasilacz nawali to żeby na nowo
się uruchomił musi minąć jakaś chwila. Możesz zanim kupisz nowy odłączyć
zbędne urządzenia typu tuner, drugą kość pamięci, napędy CD, flopa tak
żeby zmniejszyć zapotrzebowanie na prąd, ale żeby komp normalnie się
uruchomił. Oczywiście lepiej podłączyć inny zasilacz na próbę.

--
AthloN 2400+, 256 MB RAM, 160 GB