litery dyskow

Autor: Paweł Michalak <sarano.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 18:05:03 MET DST

Mam dwa dyski. Na jedym dysku mialem 3 partycje, a na drugim jedna. Na dysku
pierwszym mialem partycje C, D, E, a na dysku 2 mialem partycje F.
Podczas instalacji windowsa XP cos sie pomieszalo i partycja C zmienila sie w
partycje E. Chcialem przywrocic to do pozadku PartitionMagiciem, ale po
zmienie literek oczywiscie system mi nie wstal. No i dyskietki ratunkowe
stworzone przed zmiana literek nic nie daja.
Pytanie moje brzmi czy jest jakis sposob, zeby zmienic z powrotem te literki,
zeby mi system ruszyl?

Pozdrawiam
Carbo