pomóżcie blondynce

Autor: Kontakt <quand1_at_TNIJgazeta.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 15:17:21 MET DST

Mam ogromną prośbę do Was chłopaki lub Panowie.
Brat pojechał na wakacje a ja zostałam z kłopotem.
Mamy drukarkę i250 Canona i mam zestaw tusz i strzykawka.
Powiedzcie jak napełnić pusty pojemnik czarny.

Pojemnik nigdy nie był napełniany, jak ja mam to zrobić.
Coś brat wspominał o jakimś otworze który trzeba zrobić , ale w którym
miejscu.

Nie śmiejcie się tylko podejdźcie do problemu poważnie.

Całuję Was Aga