pomocy - jak zainstalować nagrywarkę DVD

Autor: Darek <darim_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 12:23:54 MET DST

Cześć,

Proszę o pomoc w kwestii wymiany (tzn. instalacji )nagrywarki CD-RW na
nagrywarkę DVD. Nie znam się na instalacji sprzętu ale z tego co mi
powiedziano to mam wykręcić stary, wstawic nowy, włączyć i system wykryje
oraz zainstaluje nowy sprzęt no i to podobno tyle. (nowy sprzęt kupiony w
wersji bulk bez oprogramowania. Dotychczasowa nagrywarka też była bez
oprogram. i nagrywała poprzez narzędzia systemowe).
Sysytem operacyjny Win XP - proffessional

Pytania:
Czy po wyjęciu starego napędu (a przed włożeniem nowego) mam włączyć
komputer żeby wykrył brak starego napędu (i automatycznie odinstalował) czy
trzeba odinstalowac recznie,a po włożeniu nowego znów włączyć?

Czy ma po porostu wykręcic stary, wstawić nowy, włączyć i zainstaluje sie
sam?

Czy jeśli jest to nowy napęd Win Xp będzie miał sterowniki (Liteon 832 S)?
Czy mam je gdzieś w necie znaleźć samemu?

Jeśli będzie użuywany do nagrywania poprzez narzędzia systemowe czy jest
gdzieś narzędzie które umożliwia wybór prędkości ( w wariancie nagrywania na
zasadzie "przeciągnij i upuść")?

 Z góry dzięki za pomoc
d.