Re: AVerTV Studio 303 - pytania

Autor: Sebastian <sloniu222_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 05:26:51 MET DST

.> Mam kiepski sygnal kablowki, wiec tymczasowo calkowicie odlaczylem TV od
> tego tunerka, jedynie czasem cos nagram z kasety. I tutaj wlasnie nie
> bylo problemu pod iuVCR. Czasem sie zdarzy, ze po np drugim ponownym
> wlaczeniu iuVCR przy nagrywaniu (z VHS) dzwiek cos harczy

sorki że na priva
mógłbyś mi napisać w jaki sposó masz podłączone video ? czincze czy euro,
jakim keblem i czy cos trzeba konkretnego przestawić aby działało.
Kupiłem taki kabel S-video-euro i czincz i już trochę kombinowałem i mam
niebieski ekran ciągle zamiast obrazu.