Re: k7vt2 - sprawdzenie, czy pojdzie z tym prockiem?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 00:20:02 MET DST

Uzytkownik "geos" <geos@nowhere.org> napisal w wiadomosci
news:ccb4p5$8t2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam, nie mam jeszcze procesora wymienionego w specyfikacji tej plyty
> czyli athlona > 1000MHz. mam za to athlona 650MGz i chcialbym go
> wykorzystac do sprawdzenia plyty. czy powinien sie uruchomic jesli nie
> jest wymieniony w specyikacji plyty czy lepiej nie ryzykowac? moze ktos
> ma podobne doswiadczenia..

Pare razy slyszalem o gosciach wstawiajacych Durony Spitfire (ta sama
generacja co twój Athlon) do K7VT2 i wszystko im dzialalo. Wyeliminowanie z
"CPU Support List" starszych proców bylo prawdopodobnie spowodowane tym ze
Asrock bardzo reklamowal swoje plyty jako wyposazone w zabezpieczenie
termiczne (wtedy byla to nowosc w low-endowych mobo'ach), a zeby takie
zabezpieczenie dzialalo procesor równiez musial je miec (a stare procesory
SocketA nie mialy). W kazdym razie na pewno niczym nie ryzykujesz.