boot.ini

Autor: Roman <Roman_at_jakosc.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 21:44:54 MET DST

no to mnie dopadło:

rano włączam komp z XPHome i komunikat: brak boot.ini

co zrobiłem (nie miałem pod ręką innego komp z XP i czasu niewiele):
ponowny instal XPHome w innym katalogu (ale ponieważ w kompie tylko jedna
partycja to nadal na c: )
w boot.ini skopiowałem ostatnią linię ze ścieżką dostępu do starego katalogu
i...
szczęścia mego nie było końca jak odpalił się mój zeszłotygodniowy system :)
:( do czasu, otóż wszystko hula, oprócz IE i OE,
one odpalają się ale coś nie pozwala im otworzyć żadnej strony ani nie można
poczty odebrać ani wysłać,
pozostałe programy:
- gg
- visualroute
- ping
pięknie chodzą, czy połączenie z internetem jest,

moje pomysły na jutro rano:
- zassać pełną najnowszą instalkę IE (nie wiem skąd :( wbrew pozorom trudne)
i przeinstalować
- na chodzącym sprawnie IE w innym komputerze (mam XPProf) wziąć pliki i
żywcem zastąpić w tamtym (tylko które?)

a może ktoś ma inny pomysł,

tylko nie reinstal windy :(
please