Re: duron applebred

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 20:45:14 MET DST

Grzesiek wrote:

> [...]

Jeżeli chodzi o wydajność i stabilność to pewnie nie zauważysz żadnej
różnicy między Via a Sis. Sis jest mniej popularny, tańszy i płyty z
nim mają mniejsze możliwości. Używałem Asrocka K7S8X i był 100%
stabilny. Lekki overclocking też jest możliwy.

Pamięc cache L2 nie jest taka ważna. 200MHz różnicy w taktowaniu miedzy
Thoroughbreedem a Bartonem nieweluje ta różnice, a w niektórym
oprogramowaniu liczą sie tylko MHz, więc Barton ponosi klęske.

Poczytaj ten artykuł:

http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=1927&p=1

Masz tu porównanie Durona, T-breeda i Bartona. Procesory te różnią sie
głównie ilością pamięci cache.

> procek ok ale chipset najlepiej NVidii

To sie nazywa konkretna odpowiedź:) Część "procek ok" była pewnie
odpowiedzią na zastosowanie cache L2, a "chipset najlepiej NVidii
" było porównaniem Via do Sisa.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG: 503647