Re: Duron z uszkodzonym rdzeniem

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 19:52:44 MET DST

Wampirek <wampirek.malpa.konto.pl@nospam.com.pl> wrote:
> Duron a lekko ukruszonym rdzeniem, samym rogiem. Niby jak odpalę kompa, to
> wstaje, poprawnie wykrywa rodzaj procka (Duron 800); ale czy po
> zainstalowaniu systemu wszystko bedzie OK? Narazie w kompie nie ma dysku i
> nie mam na czym sprawdzić, a chciałbym wiedzieć, czy ewentualnie nastawiać
> się na dodatkowy wydatek na procka :|

"Jak sprawdzić nie sprawdzając"? ;)

Jednak weź skądś ten dysk. Ukruszony róg może niczego złego nie oznaczać - w
końcu krzem i połączenia w środku są zalane z pewnym nadmiarem, a że w sumie
kształtem bardziej przypominają kroplę, więc na rogach tego nadmiaru jest
więcej.

Oczywiście na skutek naprężeń powstałych przy łamaniu rogu reszta też mogła
się nadwyrężyć i chociaż nic nie poszło, to żywotność takiego procka jest
krótsza. Coż, najwyżej kiedyś Ci padnie (oczywiście na 10 sekund przed
zasejwowaniem wielogodzinnej pracy :) ).

P.