Re: Dylemat R9800pro@xt czy 6800...

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 18:44:50 MET DST

> Posiadam obecnie Radka od sapphire na pcb od xt i rdzeniu r360 z podgranym
> biosikiem...i tak sie zastanawiam czy warto sie przesiadac z tego na
geforca
> 6800 ??

Jeżeli masz za dużo pieniędzy to czemu nie. Zawsze to trochę szybszy
badziew....
Różnice są ale nie jakieś zrywające czapki z głów. Jak na dzisiejszy czas
masz aktualnie bardzo szybką kartę i IMO nie opłaca się jeszcze przesiadka
na "new generations".
Sam mam R9800 @ PRO Herca i będzie mi musiał posłużyć ładnych parę latek bo
niestety mam dużo innych wydatków niż komputer ( były czasy że co pół roku
nowy proc i grafa - ależ ja głupi byłem ;).
Pozdrawiam
MariuszH