Jetway 663 AS PRO problem

Autor: sliver <sliver_at_nicramNO-SPAM.com.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 17:24:58 MET DST

Witam,

Wlasnie, cos sie popsulo, tylko nie mam pojecia co. Sprzet wykrywa,
do BIOS'u wejsc mozna, dyski widzi, ram widzi, wszystko startuje..ale tylko
do momentu, kiedy ma zaczac bootowac system. Wszystko jedno czy z dyskietki
czy z plyty czy dysku, echo, wypiela sie na mnie i tyle, kaze sie pocalowac
;-) Spotkal sie ktos z czyms takim? Dzialala jak nalezy, do wczoraj, kiedy
to po restarcie taki numer wyciela.. Reset BIOS'u nie pomogl, zmiany tasm,
wyjmowanie kart,ramu i tak dalej nie pomoglo tez. Dzieki z gory za wszelkie
odpowiedzi, moze sie czegos dowiem, gdzie szukac przyczyny, czy warto czy
tez ja po prostu wyslac do /dev/null ;-)

--
Z pozdrowieniami, Marcin
sliver(at)nicram.com.pl