Re: pytanie o kontroler sata

Autor: Kuba <qba_at_nysa.com.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 13:49:19 MET DST

Użytkownik "januszek"
<januszek@ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl> napisał w
wiadomości
> Tanie kontrolery maja to do siebie ze sprawiaja potem klopoty uzytkowe.
> IMHO lepiej sprzedaj plyte i kup taka, ktora ma taki kontroler juz
> na sobie.
> j.

To prawda niestety! Kupiłem sobie taki tani ATA133 i miałem 4 wysypki
windy XP w ciągu 3ch tygodni (włączasz kompa i bluescreen albo chkdisk
zamiata wdszystko jak leci). Kiedy za czwartym razem wcięło mi całe konto
użytkownika i pocztę, pożegnałem się z tym gównem raz na zawsze. Co do
Zoltrixa podzielam zdanie w 100%-brac!!!

--
Pozdrówka! Qba Kubecki
www.mescalito.nysa.com.pl