Jaki tuner kupić do 300PLN?

Autor: Darek <interdarekb_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 12:23:22 MET DST

Witam,

Zamierzam kupić tuner, aby móc oglądać telewizję z sieci kablowej.
Wstępnie "wybrałem" produkt Leadtek WinFast TV 2000 XP Expert Box

Jednak czytając opinie użytkowników, którzy zakupili ten tuner, to zaczynam
się wahać. Narzekają oni bowiem na BARDZO CICHY dźwięk i że nie jest to na
pewno Nikam stereo (pomimo iż producent karty tak twierdzi) oraz to iż
teletekst nie potrafi wyświetlić polskich fontów. Czy faktycznie tuner ten
nie potrafi "przesyłać" dźwięku stereo?

Ponadto tuner ten wymaga karty grafiki zgodnej z DirectX 8.1, a ja posiadam
"tylko" HIS radeon 7000 pci 64mb. Zastanawiam się czy na takiej słabej
karcie będzie ten tuner działał. Czy musiałbym kupić nową grafikę (np. his
radeon 9200 64mb agp)? Ponadto jaki procesor i ile ramu jest NIEZBĘDNE, aby
tuner działał poprawnie?

Ponadto czy obraz na monitorze LCD 15" z czasem reakcji 30ms będzie OK?

To tyle, moich wątpliwości.
Z góry dziękuję za pomoc przy wyborze tunerka.. :)

--
Pozdrówka
Darek