Re: Problem z Abit AN7 i Win 98

Autor: MJB <mjb_at_ifactory.p_l>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 09:22:56 MET DST

Witam.
W.R. wrote:
> Plytka chodzi na Win Xp bez zarzutów, naatomiast pod 98 sa niezle jazdy.

Mialem podobnie - system sie zainstalowal, ale pomimo instalowania
sterownikow (dolaczonych do plyty) nie chcial wykryc dzwieku, usb i
czegos tam jeszcze. Poniewaz nie mam internetu i nie chcialo mi sie
bawic w sciaganie na dyskietki i zaglowanie sterownikami bez gwarancji,
ze to cos da, odpuscilem sobie i zainstalowalem xp. Co ciekawe pod
knopiksem nie ma problemu (prawie - _jakis_ dziwiek przynajmniej jest).

A tu pytanie z innej beczki - po pierwsze pod xp instalator powiedzial,
ze jak chce miec usb to musze dac servicepacka. Po drugie dzwiek w grach
jest ok, ale przyuwazylem, ze pod winampem w mp3 czasem sa trzaski (ktorych
na innym kompie w tych utworach nie ma). Czy zauwazyles cos podobnego?
Jeszcze musze sprawdzic czy pod windzianym playerem tez to jest, i moze
wgrac nowsze sterowniki... Pod knopiksem natomiast trzaskow bylo znacznie
wiecej w tych utworach, ale on uzyl jakis defaultowych sterownikow dzwieku,
wiec sie nie dziwie. Natopiast pod xp sterowniki z plytki - nie powinno
to miec miejsca. O co chodzi?

Pozdrawiam
MJB