Re: CD, przy instalacji Windows

Autor: Krzysztof W <skrzekacz_at_ANTYSPAMwp.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 09:13:33 MET DST

Witam
Miałem nie dawno taki problem z jakimś starym kompem, może u Ciebie jest
podobnie. Jeśli zostawiasz płytę w napędzie przy restarcie to nie znajduje
napędu CD (nawet w dosie). Jak napęd jest bez płyty to jest ok. Nie wiem
dlaczego tak jest, ale ja zainstalowałem windowsa dopiero jak pamietałem o
wyjeciu płyty przy restarcie. Tak swoją drogą jak ktoś wie czemu tak się
robiło to bedę wdzięczny za odpowiedź

Pozdrawiam