PŁYTA EPOX 8RDA3+

Autor: PawełG <Pawel.Galazka_at_nospam.zeksa.koszalin.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 07:04:20 MET DST

Witam , składałem zestaw na PŁYTA EPOX 8RDA3+ z dyskiem Samsung SP1213N Sata
( 120GB ) , niestety przy tym mariażu dysku z płytą , Windows XP nie chce
się instalować, mrozi się instalator np w 3 minucie od końca. Gdy w końcu za
10 razem z rzędu udało się zainstalować XP , dziennik zdarzeń pokazuje błędy
związane z dyskiem twardym. Założyłem drugi nowy dysk SP1213N efekt
identyczny. Poszedł w końcu zestaw na SATA Seageta 120GB. Pytanie czy to
przypadek z tymi dyskami samsunga, czy to może jakaś wada kontrola Silicon
na płycie Epoxa ??

  Pozdrawiam:
Paweł Gałązka