Re: PII 350 - potrzebne chlodzenie?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 00:56:35 MET DST

> To przyczep do czegos innego, 80 mm bedziesz mogl puscic na 5V i bedzie
> cichutko i wystarczajaco dobrze chlodzilo.

Bede tak musial zrobic, bo juz sprawdzilem jak dziala ta 80'ka - jest ok.
Firmy KME z zasilacza ktory juz padl ;-)
Poza tym i tak (na 12V) cicha jest.

Jakos go przyczepie - Jormungandur ma racje, cos wymysle i znajac mnie
bedize nawet estetyczne :-)

Mam tylko pytanie - ten proc jest bez jakiegokolwiek radiatora - ma tylko
te matalowe "plecy" (1 metalowa scianke kilka razy wieksza od jadra).
Dziala to troche jak radiator, ale nie jest karbowane ani nic. Czy
przylepiac na to jeszcze stary radiator od P1 czy darowac sobie?

I ostatnie - musze uzywac do tego tasmy termoprzewodzacej, czy moge uzyc
(o zgroza...) dwustronnej tasmy do np. tapet?

Skoro juz tne koszta i robie z tego co mam w domu, to nie chce biegac za
tasma na nastepne kilka pln ;-)

Zdrowka

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055