Re: prosba o ocene konfiguracji sprzetu

Autor: Virus_7 <virus_7_at_spam.o2.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 22:50:42 MET DST

Użytkownik "RaV" <spamerom@mowimy.nie> napisał:
> ale brak duala... ?

Dual? - OK: Epox 8RDA3G (RDA+ Dual) :D

> no wlasnie sie zastanawialem czy duron czy athlon... ale wydawalo mi sie
ze
> athlon jest wydajniejszy...

Zależy ile masz kasy na to. Jeśli starczy to bierz Athlona XP. Jeśli starczy
na Athlona XP 2500+ (Barton) jeszcze lepiej!!! :D

> czy pamieci kingstona to zly wybor ? na swoim komputerze mam i sobie
> chwale.. a z firma "hynix" sie nie spotkalem...

Dobry. W sumie bez różnicy, ale niektóre GeILe, Corsair są właśnie robione
na Hynixach (D43)
Więc jak weźmiesz Hynixa, najprawdopodobniej będziesz mógł ustawić niższe
timingi.

> jakiej firmy najlepiej? HISa a moze Sapphire ?

Chyba Sapphire'a. Z resztą co za różnica, chyba to samo PCB.
Ewentulanie różnice w chłodzeniu.

> czy seagate nie jest lepszym wyborem ?

Nie wiem. Nie mam zaufania do Seagate.
Szczególnie po ostatnich Baśkach 7.

Może i cichsze Seagate'y, ale nie wiele głośniejszy jest Samsung, który jest
dużo bardziej wydajniejszy.

> Dzieki

Nie ma za co. :D

Pozdrawiam