Re: pomocy-jaki procesor? (lamerskie)

Autor: Reznorek <reznor_at_JEBACSPAMyourwap.com>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 22:13:49 MET DST

> A co ja takiego zrobiłem? Podałem odpowiedz, oraz pokazałem, że na tego typu
> pytania odpowiedz można znaleźć szybciej w internecie samemu niż czekać na
> odpowiedz z grupy. Poza tym nie byłem ani trochę niegrzeczny. A ty ... po
> prostu brak słów...

Może mnie trochę nerwy poniosły, za co przepraszam wszystkich.
  Natomiast nie zmieniam zdania co do tego, że znaczna część "stałych
użytkowników" grup w ramach odpowiedzi na pytania ludzi potrafi wstukać
tylko: "(spadaj na) google".
  Pomijam naturalnie pytania typu: "gdzie znajdę program ..." gdzie
faktycznie nie wpisanie nazwy programu w googlach tylko pytanie o niego
na grupie jest co najmniej wkurzające.
  Pzdr.

--
       === Reznorek ===