Re: prosba o ocene konfiguracji sprzetu

Autor: RaV <spamerom_at_mowimy.nie>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 21:53:22 MET DST

Dnia Sun, 04 Jul 2004 21:41:07 +0200, Jan Kowalski napisał(a):

> To jest zestaw do niczego. Do grania się nie nadaje, bo grafika za
> słaba. Do biura z drugiej strony bez sensu ta płyta główna (spokojnie
> wystarczy coś na KT600 z pasywnym chłodzeniem NB - będzie ciszej i
> taniej). Pamięci to już w ogóle pomyłka - ani do grania, ani do biura.
> Wziąłbym 512MB najtańszym markowych (TwinMos?). Na proponowanej przeze
> mnie płycie (KT600) nie ma duala, więc to odpada. Zdecyduj się, do czego
> ma być ten komputer.

Wiec juz precyzuje... jak napisalem w watku komputer ma miec szerokie
zastosowanie. Klientem jest Pan w wieku 40 lat ktory potrzebuje komputer
zarowno do biura jak i do normalnego uzytku - w sensie np. ogladniecia
jakiegos filmu na dvd, badz zainstalowania jakis programow, ale nie
wykluczone ze jego dzieci (wnuki) beda chcialy kiedys pograc w jakies gry
na takim sprzecie. Jesli chodzi o rozbudowy to raczej z tym bedzie
kiepsko... bo nie wiem czy bedzie sie mial tym ktos zajac...

> 250zł, z w miarę znośnymi zasilaczami). Do kompletu niedrogi monitor LCD
> 17' (w pracy biurowej bezwładność ma marginalne znaczenie).
monitor LCD odpada bo zareczam ze nie bedzie potrzebny. komputer ten nie
bedzie wykorzystywany typowo do pracy tylko sporadycznie...

Mam jeszcze pytanie - czy zatem warto inwestowac w nForce2 czy lepiej
wlasnie uzbroic w KT600 ? I jaka do tego "rozsadna" grafika skoro ta jest
"do niczego"...

Dziekuje za odpowiedzi

--
Pozdrawiam