Re: Jak czyscic wentylator?

Autor: <D_at_niel>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 20:34:08 MET DST

Dnia 02-lip-04 16:41:21, Yarroll napisawszy:
> Witam!
> Mam pytanie jak w temacie.
Ja pewnego razu dosłownie umyłem wentylator wyjęty z zasilacza bo
wyglądał obrzydliwie (jak wszystko w zasilaczu po jego otwarciu) i
spisałem go w zasadzie na straty. Namoczyłem w ciepłej wodzie, umyłem
i dokładnie wysuszyłem. Potem w ramach eksperymentu podłączyłem i ...
już kilka miesięcy niezawodnie służy do chłodzenia dysków twardych.
- D@niel -