Veryfing DMI Pool Data ....... i nic :-/

Autor: Adam Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 17:55:38 MET DST

Komputer na Abicie NF-7s, Barton 2500+, Radeon 9600, 512RAM'u, 2 dyski (WD
SATA 120GB i Samsung EIDE 40GB).

Mam problem z bootowaniem, otoz gdy ustawie kolejnosc bootowania pierwszego
urzadzenia "Serial Ata" komputer zochowuje sie wlasnie tak jak w temacie i
stoi.
Kiedy zmienie kolejnosc na HD-0 idzie z tego wlasnie SATA'owego dysku.

Dziwne jest to bardzo poniewaz, to byla tylko reinstalka (no, z czyszczeniem
BIOS'u), a przedtem startowal wlasnie z "Serial Ata".

Nie mam zielonego pojecia, czemu tak jestm bo nic wiecej w biosie nie
modizlem, dyski sa dobrze podlaczone i nie wiem na karb czego to zwalic.

Obecnie jest ustawione z HD-0, ale wolalbym wiedziec co mu jest.

Zdrowka i TIA

--
Adam 'Adak' Kępiński
... a sig zostal na drugim kompie...