Re: Jaki dwybrac monitor 17''

Autor: Wojtek <wojtheck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 17:10:50 MET DST

> LG Flatron F700P
> Samsung 17" 795MB
> NEC 17" FE770
> wiem że każdy monitor ma swoje wady i zalety jednak głównie chodzi mi o gry
> i Filmy

A może jednak lepiej troszkę bardziej się wykosztować i kupić coś z wyższej
półki? W końcu monitor będzie Ci służył naprawde długo, nie warto na nim
oszczędzać. Jeśli mogę coś polecić to na pewno Samsung 757MB (obecnie chyba
nazywa się 797MB) albo NEC FE791SB. Ja mam Samsunga od roku i wciąż jestem
nim zachwycony. Nie mam żadnych zastrzeżeń do obrazu, wciąż ostry jak żyleta.
No i niby taka głupota jak MagicBright ale w tej chwili nie umiem się bez tego
obejść - naprawdę jest różnica podczas oglądania filmów lub grania. Nec'a w
akcji nie widziałam ale jeszcze nie słyszałem o nim negatywnej opinii :)
Pozdrawiam