Re: Jaki chipset do celerona 600Mhz ?

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 17:03:50 MET DST

Hej

Użytkownik "waldi" <mussonet@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:40e81a3b$1@news.vogel.pl...

> tzn mam płytę pod slot 1 z przejściówką

To już połowa sukcesu - teraz musisz znaleźć odpowiednią przejściówkę.
Obejrzyj najpierw dokładnie tę swoją. Niektóre mają możliwość ustawienia
zworkami trybu pracy i mogą być używane zarówno z procesorami PPGA jak i
FCPGA. A jeśli twoja nie ma to musisz poszukać takiej jak trzeba.

--
Pozdrovionka
Speedy