Epox 8RDA+ z Creative p580 5.1

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 16:51:30 MET DST

wiem ze byl taki temat ale nie bylo tam nic na temat samego dzwieku
wiec moze moje watpliwosci na temat MCP i innych z tym zwiazanych rzeczy :)
wyjasni

mam w tej chwili dobre glosniki stereo a skoro wymienilem plyte i mam na
niej Sound storma to zastanawiam sie czy nie kupic P580 w cenie 250 zloty
za BOX, czy wogole jest jakis sens :) jesli chodzi o efekty czy beda dobre
bo jesli mam se je postawic i sluchac stereo jedynie z dobrym basem to
raczej bym se podarowal :)

i czy naprawde jest to prawie to samo co Audigy ??

mialem SB 4.1 no i moge powiedziec ze jak podpielem glosniki (stereo) po
Sound Storma to jest roznica, ale czy w 5,1 to to samo co Audigy ?