modecom winner

Autor: Bartosz Skowronek <xogksnkj_at_SPWMOFF.lkyvpw.kjap.lh>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 15:39:33 MET DST

szukam jakiejs zgrabnej obudowy i wypatrzylem tego modecoma
intersuje mnie sama buda nie zasilacz bo mam enlighta i jestem z niego
zadowolony :) slowem jezeli moge prosic o jakies wrazenia na temat tej budy
to bardzo bede wdzieczny
w sieci wiele na ten temat nie ma albo cenniki albo jakies zdawkowe opinie
w komputroniku np. chwala wyglad ale narzekaja na konstrukcje
cos jeszcze pownienem wiedziec?

--
*Bartosz*
Oto cecha naszych czasów: dużo maszyn, mało manier - John Patrick